Sunday, April 23, 2006

اندوه

امروز صبح , وقتی که طبق معمول برای چند لحظه آنلاین شدم , با خبر بسیارتاسف باری مواجه شدم. خبری که در تمام روز من را از صمیم قلب متاثر ساخت و اندوه سنگینی بر قلبم حاکم شد. "فرناندو گدس آلمیدا" یکی از عکاسان بزرگ اهل کشور پرتغال و اعضای سایت تی ای و یکی از بهترین دوستان من از میان ما رفت. فرناندو یکی از اولین کسانی بود که برای عکسهای من در تی ای نظرات زیبا و سودمندی می نوشت و با کلمات بسیار گرم و محبت آمیز از مشوقین من در کار عکاسی بود. تمام اعضای تی ای او را به عنوان انسانی واقعی و بسیار مهربان می شناسند که با حوصله تمام , برای عکسها نظر می نوشت و علاقمند به دانستن فرهنگها و مناسبتهای دیگر ملل بود. من قادر به بیان شخصیت و روح بزرگ فرناندو نیستم.رفتن او من و دوستانش را بسیار متاثر کرد و از صبح قادر به کنترل اشکهایم در هیچ شرایطی نیستم. باور نمی کنم که او رفته است... فرناندو همیشه اینجاست در کنار ما, با عکسهای زیبایش که همیشه فضای خیره کننده و شگفت انگیز آبی عکسهایش همه را مجذوب می کرد. باور نمی کنم فرناندو, باور نمی کنم دوست من

0 Comments:

Post a Comment

<< Home