Sunday, December 10, 2006

دو نمایشگاه عکس

حسن برگزاری دوره آیلتز بنده در مجاورت گالری ماه مهر اینست که هر از گاهی اگر به موقع برسم می توانم سری به آنجا بزنم و با دوستی با یکی دو نفر از کارمندانش از برنامه های عکاسی مطلع شوم ... این اواخر چندین نمایشگاه عکس برگزار شد که توانستم امروز دو قسمت را ببینم البته در یکی از آنها که مربوط به عکسهای علی ناجیان بود اجازه عکس داده نشد و این کار باید با هماهنگی عکاس صورت می گرفت و مسئول محترم آن قسمت می خواستند اینکار را انجام دهند که من فرصت زیادی برای ماندن نداشتم ... عکسهای جالب و پرمعنایی بودند از محیط خیابانی و یک انسان نیمه عریان که المان ثابت عکسها بود و دید متفاوتی را از زندگی و دغدغه های انسان در زندگی شهری و واماندگی آن به تصویر می کشید (البته این برداشت من بود) که با حال و هوای من سازگاری نداشت ... اما از نمایشگاه دوم و آثار محمود کلاری که در بوفه دنج و آرام گالری برگزار شده بود توانستم عکس بگیرم و واقعا باید بگویم که عکسها فوق العاده بودند و با آنچه که این روزها ذهن مرا در در عکاسی مشغول کرده است و به دنبالش هستم (البته در رویا) مطابقت داشت ... دیدی زیبا و اجتماعی با اجرایی کامل و بی نقص









انعکاس تصویر خودم در یکی از تابلوها
:D

مختصری از بیوگرافی محمود کلاری که چون نور از مقابل در تابلو انعکاس داشت مجبور شدم این زاویه را انتخاب کنم و ثبت از این افتضاحتر امکان نداشت

گوشه دیگری از بوفه

0 Comments:

Post a Comment

<< Home